viernes, 17 de diciembre de 2010

You Tube, enpresa handien baliabide indartsua

You Tube bihurtu da ikusentzunezko edukien oinarri. Bertan aurki daitezke inon baino bideo gehiago, eta bertara jotzen du bideo bat ikusi edo eskuratu nahi duen edonork. Erreferentzia nagusi bat dute ikusentzunezkoek.
You Tube-k, gainera, prosumerren etorrera bultzatu du. Izan ere, lehen kontsumitzaile soila zena interneten, gaur egun ekoizlea ere bada, bideo horien produkzioan jarduten du. Baina ez hori bakarrik, edzeinek du bere bideoei etekina ateratzeko aukera. Bideo arrakastatsu bat eginez gero, gure produkzioari etekin ekonomikoa aterako diogu, ziur aski. Publizitatea jarriko digute eta, ordutik aurrera, ikustaldi bakoitzarengatik diru pixka bat eskuratuko dugu.
Aukera hori, ordea, ez dago soilik prosumerrentzat. Enpresa handiek ere egin ditzakete euren bideoak,   You Tube-ra igo eta publizitatearen bitartez dirua irabazi. Eta hala egiten dute. Ikusentzunezkoak ekoizten dituzten enpresa askok etekina ateratzen diote You Tube-ri, kantarien etab.-en bitartez. Hor dugu Lady Gaga-ren kasua, esate baterako. Bere bideoek milaka edo milioika ikustaldi dituzte.
Beraz, You Tube prosumerrentzako baliabide interesgarria izan daiteke, baina enpresa handiek aterako diote etekin gehien.

No hay comentarios:

Publicar un comentario